Kreatywna marka odzieżowa

Rozwój firmy Triumph

Produkty firmy Triumph są podzielone na kilka kategorii dla różnych grup docelowych, a Triumph International zazwyczaj prezentuje kilka kolekcji każdego roku co często kończy się nie wyprzedaniem całej serii w jednym sezonie i organizowaniem wyprzedaży Triumph outlet. Począwszy od 2010 r., znaczenie shapewear dla firmy wzrosło, a sprzedaż tych produktów przez Triumph przyciągnęła szczególną uwagę. W 2015 r. Biustonosz Magic Wire otrzymał nagrodę Red Dot Design Award.

Marki pochodne od Triumph International

Pod koniec lat 70. Triumph International wprowadził na rynek markę bawełnianej bielizny sloggi, początkowo tylko dla kobiet, a później także dla mężczyzn (sloggi Men) i strojów kąpielowych (sloggi swim). Od lat 80. XX wieku Triumph International kieruje swoją ofertę do młodych klientów w wieku do 25 lat z marką BeeDees. Produkty charakteryzują się akcesoriami i wzorzystymi tkaninami. Oprócz sloggi i BeeDees, firma wprowadziła na rynek biustonosze sportowe w ramach Triaction od końca lat 90-tych. Można je łątwo nabyć na wyprzedażach Triumph outlet w bardzo atrakcyjnych cenach.