Siedem podstawowych form filmów korporacyjnych.

Film korporacyjny, czyli scripted video, to rodzaj filmu marketingowego o krótkim formacie, który pozwala na rozreklamowanie firmy, wzmocnienie jej wizerunku i promocję usług.
Ponieważ wideo jest formatem, który generuje największe zainteresowanie i zaangażowanie w sieci, istotne jest, aby włączyć je do strategii komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej.
Co więcej, ten viralowy format pozwala na przekazanie wiadomości w estetyczny, zabawny i przystępny sposób.
Filmy korporacyjne prezentacyjne, wywiady z pracownikami, filmy reklamowe, filmy e-learningowe, filmy eventowe… to jedne z form, jakie może przybrać film korporacyjny.

KIEDY NALEŻY ZROBIĆ FILM KORPORACYJNY?

Wideo korporacyjne jest idealnym formatem do osiągnięcia wielu różnych celów, takich jak promowanie usług i produktów, budowanie reputacji, wzmacnianie wizerunku marki (autentyczność, wartości) lub tworzenie więzi z cyfrową społecznością poprzez opowiadanie historii.

JAKIE SĄ RODZAJE FILMÓW?

1. Film prezentacyjny dla firm lub film instytucjonalny umożliwia przedstawienie usług, historii lub wartości firmy, w celu zwiększenia jej rozpoznawalności i przyciągnięcia potencjalnych klientów lub przyszłych pracowników.
2. Rozmowy z pracownikami nie są improwizowane! Pozwala uczłowieczyć Twoją firmę. Aby wywiad był trafny i wysokiej jakości, pomożemy Ci napisać scenariusz.
3. Film reklamowy pozwala na promocję usług i produktów dzięki metodzie storytellingu (metoda komunikacji oparta na narracyjnej strukturze wypowiedzi. Pozwala na wywołanie emocji u odbiorców docelowych, przez co wywiera na nich lepsze wrażenie). Jest skuteczny w poruszaniu, promocji i sprzedaży.
4. Filmu brand content nie należy mylić z filmem reklamowym. W istocie, ten rodzaj filmów ma na celu przedstawienie DNA Twojej firmy w obrazach przy użyciu linii redakcyjnej bliskiej Twojemu celowi: prezentując Twoją firmę z nowego punktu widzenia, dostosowanego do Twojej publiczności.
5. Film e-learningowy jest wykorzystywany do nauki na odległość lub tutoriali. To przynosi prawdziwą wartość dodaną dla Twojego celu
6. Film z eventu pozwala na komunikację o wydarzeniu, na żywo lub w formie nagrania (np. kompilacja najlepszych momentów)
7. Film korporacyjny do komunikacji wewnętrznej pozwala w zabawny sposób dzielić się informacjami wewnątrz firmy. W dobie telepracy ten format jest więcej niż potrzebny!